Logo

It is currently 21 Nov 2017, 04:48

Post new topic Reply to topic  [ 128 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Author Message

04 Dec 2010, 12:15 

Nou ja...we zien wel hé. :)
Upscaling kan inderdaad wonderen doen,heb de AB nog niet upscaled bekeken maar herinner me hem als minder zonder upscaling (de reden ook dat ik de Italiaanse aanschafte,die nog eens minder was ;)).

Trouwens net op deze review van de Franse Carlotta dvd gestoten die "een nieuwe master" gebruikte.

http://www.devildead.com/indexfilm.php3 ... elitto-dvd

Kijk vooral eens naar de screencap op het laddertje (kan je ook vergroten).
Komt volgens mij inderdaad van een andere master dan de AB (gaat hier om de Engelse versie)...
De takjes zien er wel veel beter uit op de Arrow.

The mystery deepens...

Last edited by bdc on 02 Dec 2012, 22:56, edited 1 time in total.

Offline Profile  

Re: Mario Bava
11 Jun 2012, 22:47 

Sprong vorige week al een gat in de lucht toen ik op de website van Blue Underground keek en zag dat 'Shock' (een van mijn absolute favoriete Bava's) in een triopak werd uitgebracht. Dacht even dat BU met een soort revolutionair blu-ray concept kwam aanzetten, maar al snel bleek dat de code BLU toch vooral duidde op het label en het slechts goedkopere DVD heruitgaves van bestaande releases zijn. Dus tot zover de kans dat 'Shock' op korte termijn in hi-def verschijnt vermoedelijk.

Maar...

Redemption heeft laten weten dat 'Baron Blood' wel op blu-ray gaat verschijnen. Exacte data etc. zijn nog volledig onbekend, maar ze hebben de titel bevestigd als zeker en daarnaast aangegeven dat er nog enkele fan favorites zullen verschijnen. Verder is het bekend dat VCI zowel 'Whip and the Body' als 'Blood and Black Lace' gaat uitbrengen. Voor die laatste hebben ze met die afschuwelijke DVD van ze behoorlijk wat goed te maken, maar het schijnt dat ze de originele camera negatieven gebruikt hebben, dus dat belooft veel goeds. Ook hier zijn nog geen data bekend, maar ze hebben onlangs een interview met Lamberto Bava opgenomen, dus dat zal vermoedelijk nog dit jaar zijn. Dus we hebben de volgende Bava titels bevestigd voor blu-ray release:

VCI:

Whip and the Body
Blood and Black Lace

Redemption:

Black Sunday
Hatchet for the Honeymoon
Lisa and the Devil / House of Exorcism
Baron Blood

En meer!

:D

Gekeken films

Offline Profile  

Re: Mario Bava
18 Sep 2012, 17:42 

Baron Blood heeft met 11 december een definitieve datum gekregen en diezelfde dag komt ineens ook 'Kidnapped' uit de hemel vallen! Intrigerende film en typisch zo eentje die er op blu-ray bijzonder uit kan zien.

Beide releases, zijn net als Black Sunday echter wel ineens van Kino zelf en dus niet van Redemption. Vermoed dat er daar iets mis gegaan is, want er is ook al een lange radiostilte van hun kant, hoop niet dat ze het onderspit hebben moeten delven :shock:

Gekeken films

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 128 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6